luni, 2 mai 2011

Tocanita de curcan la cuptor in 2 pasi!

Sunt foarte nefericita pentru ca mi s-a stricat micutul meu robot de bucatarie - cred ca l-am cam fortat - asa ca urmatoarele retete pe care le voi propune nu vor implica folosirea lui, pana ce imi cumpar un altul nou si sper ca la fel de util ca raposatul.

Astazi ma voi opri asupra unei retete de curcan pe cat de simpla pe atat de gustoasa, o tocanita la cuptor foarte sanatoasa.


INGREDIENTE: 1 pulpa de curcan dezosata, 2 rosii, 1 ardei rosu, 1 ceapa, usturoi, pasta de tomate, sare, piper


PASI DE URMAT:

1. Taie pulpa de curcan in cuburi mai mari, ceapa, ardeiul, rosiile in cuburi mici. Pune-le pe toate intr-o tava mai adanca, adauga 1 pahar de apa si 2 linguri de pasta de tomate.


2. Baga tava la cuptor. Dupa jumatate de ora mai pune jumatate de pahar de apa, adauga si usturoiul taiat feliute subtiri. Mai lasa la cuptor 20 de minute.


3. Eu am servit tocanita cu fasole batuta si ardei copti. O bunatate!


POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu