marți, 26 aprilie 2011

Placinta cu carne

Imi place sa inventez tot felul de placinte, si pentru ca aveam de la socrul meu carne tocata proaspata, am decis sa fac o placinta cu carne, una dintre putinele mancaruri cu carne pe care o pot manca cu pofta de cand sunt insarcinata.

Asa ca am purces in constructia ei, si dupa nu mai mult de o ora jumatate a iesit o placinta foarte gustoasa:

INGREDIENTE: 1/2 kg de carne tocata (poti folosi de oricare: pui, curcan, vita, porc), foi de placinta (eu le folosesc pe cele de la Linco), 1/2 de pahar de pasta de tomate, 1 catel de usturoi, 2 oua, nucsoara, marar, sare, piper, boia de ardei dulce


PASI DE URMAT:

1. Pune carnea la calit alaturi de usturoiul pisat. Eu prefer sa pun numai usturoi, nu si ceapa, obtin un gust mai deosebit. Cand carnea si-a schimbat culoarea adauga si pasta de tomate si amesteca bine, inca 10 minute.


2. Lasa amestecul la racit apoi adauga oul si condimentele. Amesteca bine. Oul are rolul de a lega compozitia atunci cand se coace la cuptor.


3. Pune cate o lingura jumatate de amestec in fiecare foaie de placinta si rasuceste-o pana ce se acopera amestecul.



4. Continua astfel cu toate foile de placinta, pana ce termini toata compozitia. Unge foile cu un ou batut.


5. Baga tava la cuptor pentru 45 de minute. Dupa ce o scoti acopera placinta in tava cu o folie si un prosop de bucatarie astfel incat foile sa se inmoaie.



POFTA BUNA!


Un comentariu: