duminică, 26 iunie 2011

Aperitiv de vara: ardei umpluti cu pasta de oua

Mai am doua saptamani pana ce am sa nasc. Am mari emotii si ma lupt in acelasi timp cu presiunea greutatii dar si cu temperaturile ridicate. Asa ca, din pacate, am renuntat sa mai gatesc mancaruri complicate, tocmai pentru a evita o bucatarie incinsa de cuptor sau de aragaz. In schimb, am incercats a fac retete cat mai simple, iar felul meu preferat a ramas salata de branza cu rosii.
Acum cateva zile am incercat, insa, si un aperitiv mai deosebit, care s-a dovedit foarte gustos si proaspat: ardei umpluti cu pasta de oua.

Ingrediente: 2 ardei grasi mai mari, 4 oua fierte, 1 bucata de kaizer sau sunca afumata, 1 bucata de branza, 1 ceapa verde, branza topita, mustar, cateva masline pentru decorat


1. Toaca marunt albusul de ou si kaizerul.


2. Pune in robot branza, galbenusurile de oua, ceapa verde, 1 lingura de mustar, 1lingura de branza topita. Amesteca pana ce se face o pasta compacta.



3. Adauga in pasta albusurile si kaizerul si amesteca bine.


4. Taie ardeii in 3, pe latime, pentru a face suportul pentru compozitie. Pune o frunza de salata sau de varza sub "farfuriutele" de ardei care nu au baza.


5. Umple "farfuriutele" cu pasta de ou si orneaza-le cu masline. Un aperitiv simplu, delicios si aspectuos!


POFTA BUNA!

Un comentariu:

  1. Deci am fost sceptica cand l-am facut prima data acest aperitiv dar sincer cred ca l-am facut de 6 ori e pur si simplu minunat pentru musafiri si cunostinte.Multumesc pt reteta.

    RăspundețiȘtergere