miercuri, 13 aprilie 2011

Tort cu ciocolata alba si neagra

Sunt insarcinata, asa ca am dreptul la pofte, si pofta a rasarit cand am trecut pe langa raionul de patiserie din hypermarket. M-am oprit instantaneu in dreptul ciocolatei de menaj si am luat si alba si neagra. Apoi a rasarit ideea de tort si am luat si blat de tort. Ce a iesit ... ceva mai mult decat delicios:


INGREDIENTE: blat de tort (prefer sa il cumpar pentru ca este mai rapid si se insiropeaza excelent), o conserva de ananas, 6 oua, 2 cesti de zahar, 1 tableta de ciocolata de menaj alba si una de ciocolata neagra, 1 ceasca de cacao, 500 de grame de margarina, 2 cesti de lapte, 1 cana de faina


Pasul 1: Sfarama ciocolata in robot, pana ce devine cat mai fina, pentru a se topi usor.


Pasul 2: Pune intr-o oala 3 oua, 1 ceasca de zahar si 1 ceasca de lapte, aseaza oala pe foc si amesteca incontinuu timp de 10 minute pana ce amestecul s-a ingrosat.


Pasul 3: Cand amestecul s-a ingrosat, adauga 3 linguri de cacao, ciocolata neagra, 1 lingura de faina si amesteca bine pana ce se omogenizeaza.


Pasul 4: Intre timp, intr-o cratita sau o tigaie pune cele 500 de grame de margarina la topit, apoi amesteca bine timp de 15 minute pana ce margarina devine crema si se evapora toata apa din ea.


Pasul 5: Adauga apoi jumatate din margarina in oala cu ciocolata, lingura cu lingura, amestecand intruna.


Pasul 6: Procedeaza la fel si pentru ciocolata alba, folosind numai trei sferturi din tableta, repetand primii 5 pasi, numai ca in loc de cacao pune 2 linguri de faina. Pentru ca am folosit oua de tara, crema mea a iesit un picut mai galbena, ouale din comert o fac mai deschisa.


Pasul 7: Lasa cremele la racit. Insiropeaza blaturile de tort cu sucul de ananas, cate putin, pentru ca se inmoaie foarte tare. Pune primul strat de crema neagra, apoi crema alba si inveleste tortul in crema neagra. Razuieste pe deasupra ciocolata alba.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu