duminică, 6 ianuarie 2013

Cum sa faci maioneza la robot

Ma stiti ca sunt absolut inamorata de robotul meu de bucatarie, care, ocupa putin spatiu si se dovedeste eficient in orice imi doresc sa prepar. Am sa va spun cum prepar eu maioneza la robot (cand am descoperit ca pot sa fac asta in 2 minute, fara dureri de incheietura, am fost incantata).


Pentru 1 castron mediu de maioneza folosesc 3 galbenusuri fierte tare si 2 galbenusuri crude. Pun galbenusurile fierte in robot (poti folosi atat cutit de metal cat si de plastic). Adaug 1/2 de lingurita de sare. Amestec bine pana ce galbenusurile sunt pisate bine. Adaug apoi galbenusurile crude. Amestec iar. Apoi adaug cate o lingura de ulei la inceput, apoi cate doua pe masura ce maioneza se prinde bine. Daca se intampla sa se taie sau daca imi doresc sa o subtiez, adaug o lingura de mustar sau 2-3 linguri de apa.
 
 
Pofta buna!

4 comentarii:

  1. si eu am robot dar nu am facuit maioneza in el...acuma cred ca am sa o fac si eu...te pup si la multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. se poate si pastra la frigider sau e pentru a se folosi imediat?eu fac maioneza cu lingura de lemn pentru salata de vinete sau de conopida.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Ma bucur ca sfaturile mele ajuta. Da, se poate pastra si la frigider, insa nu mai mult de 3 zile. Pofta la gatit si mancat! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare! Uram sa fac maioneza, nu imi iesea cu nimic, nici cu mixerul, nici cu lingura de lemn... Acum mi-e drag sa fac maioneza, mai ales pentru salata de boeuf! Multumesc pentru postare!

    RăspundețiȘtergere