vineri, 17 februarie 2012

Rulouri din oua invelite in sunca

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, asa ca de ce sa nu ne jucam putin si sa il facem sa arate cu adevarat spectaculos. Am reusit sa imi impresionez sotul cu o reteta pe cat de simpla pe atat de aspectuoasa: roulouri din oua invelite in sunca la cuptor:


Ingrediente (pentru duoua persoane): 12 felii de sunca/pastrama/prosciutto (orice va este pe plac), 5 oua, condimente (la fel, dupa gustul fiecaruia), branza/cascaval

Bate bine ouale. Pune in ele ingrediente si condimente dupa gust. Pentru mine am pus branza, la sotul meu am pus boia si chilli - le prefera mai condimentate. Taie sunca subtire. In forme de briose (daca nu ai, poti folosi castronase sau cesti rezistente termic - rulourile pot fi si mai mari) pune sunca de jur imprejur, apoi in interiorul ei 1 1/2 lingura din ouale batute. Lasa rulourile la cuptor maximum 15 minute.









POFTA BUNA!

Un comentariu:

  1. Ei, asta chiar imi place! Merg mancate si seara, nu-i asa? :)) Cand ajung acasa incerc reteta, sa vad ce iese.

    RăspundețiȘtergere