miercuri, 8 februarie 2012

Cea mai rapida pizza

Nu cred ca este cineva pe lumea asta care sa nu aprecieze minunata pizza! De fapt, pizza, ca mai toate preparatele latino (paella, pastele), este un fel de mancare cu de toate pentru toti, oricand si oriunde! Si bineinteles ... delicioasa! Partea buna este ca o poti personaliza pe gustul fiecaruia, ii poti adauga toppingul preferat.

Si ... pentru ca eram in pana de idei, saptamana trecuta am facut pizza. Si pentru ca nu am timp sa stau sa framant aluatul de pizza, am inventat un aluat mai rapid, iar pizza mea a iesit deliciosa:


Pentru aluat: 3 cani de faina, 1 cana de apa calduta, 3 lingurite ulei de masline, 1 ou, 2 lingurite sare, 1 lingurita zahar, 1 lingurita drojdie uscata
Topping: 4 linguri pasta de tomate, 3 oua, mozzarella sau cas si orice alte dorinte culinare mai aveti (eu am pus sunca de pui, piept de pui fiert si condimentat, masline, ceapa, rosii, ardei gras)

Blatul de pizza:

Eu am folosit robotul de bucatarie - mult mai la indemna cand ai un bebe care urmeaza sa se trezeasca in orice clipa. Am pus toate ingredientele in robot si le-am amestecat bine - pentru ca este mai mic, le-am impartit pe jumatate  si am pus de doua ori. Apoi am lasat 15 minute sa creasca putin aluatul. L-am intins in tava.


Am pus in robot cele 3 oua si 300 g de cas, oregano, sare, piper si le-am amestecat bine pana ce au devenit o pasta. Am intins amestecul peste aluat. Apoi am pus pasta de tomate. La sfarsit am adaugat toppingurile, am inceput cu carnea si am terminat cu rosiile.

Am lasat pizza la cuptor timp de 1 ora si jumatate.



POFTA BUNA!





2 comentarii:

  1. Arata delicios!Iti urmaresc cu mare placere blogul, intotdeauna cu nerabdarea de a vedea ce delicatese ai mai facut.Te felicit pt blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc tare mult, Christinne. Sper sa reusesc sa vin mereu cu idei si retete noi, dar usor de realizat.

    RăspundețiȘtergere