luni, 11 aprilie 2011

Frigarui de creveti cu ananas

De fiecare data cand plecam in week-end la parintii mei sau ai sotului meu, ne organizam pentru un festin la gratar. Daca atat sotul meu cat si parintii se multumesc cu ceafa de porc la gratar, pulpe de pui sau carnati, eu incerc sa profit si sa vin cu retete noi pentru minunatul gratar. Asa ca am inventat doua retete. Azi va voi prezenta crevetii la gratar cu ananas, insirati pe frigarui - ies deliciosi.



INGREDIENTE (pentru 6 persoane): 12 creveti mari, proaspeti, 2 portocale, 1 ananas, bete de frigarui

1. Cu o seara inainte pune crevetii in zeama de la o portocala si lasa-i la frigider. Zeama el va lua aroma prea stridenta.


2. Taie ananasul cuburi, feliile de portocale in doua.


3. Incepe sa pui pe frigarui cele trei ingrediente. Ai grija ca crevetele sa stea intre portocala si ananas, astfel incat sa si ia aroma de le fiecare.


4. Pune pe gratar frigaruile, la sfarsit, cand nu este extrem de incins si lasa-le la facut 20 de minute, intorcand de pe o parte pe alta la fiecare 3 minute.


5. Serveste frigaruile alaturi de felii de vinete la gratar si o salata verde cu lamaie.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu