miercuri, 6 aprilie 2011

Biscuiti din cereale cu scortisoara si mar

Imi plac cerealele foarte mult, si de ceva vreme le-am descoperit pe cele cu scortisoara. Insa pentru ca am cumparat o cutie uriasa, m-am cam plictisit de ele si m-am gandit sa fac un desert simplu si rapid din ele. Pentru ca sunt si fana a combinatiei dintre mere si scortisoara, ideea s-a format iar rezultatul au fost niste biscuiti nu foarte estetici dar extrem de gustosi, numai buni de savurat dimineata cu ceai sau cafea.



INGREDIENTE: un pahar de lapte, un castron mai mare de cereale cu scortisoara, 1 castron mai mic cu cereale cu ciocolata, o jumatate de pachet de unt, 1 mar


PASI DE URMAT:
1. Pune cerealele intr-un robot de bucatarie si zdrobeste-le pana ce devin pulbere.

2. Taie marul in cubulete mici.


3. Pune untul la topit intr-o tigaie, apoi adauga cerealele si laptele si amesteca intruna timp de 10 minute pana ce compozitia devine omogena.


4. Pune pe o tava hartie de copt apoi din compozitie formeaza niste biscuiti rotunzi in mijlocul carora pune cate un cub de mar.


5. Baga tava in cuptorul incins timp de 15 minute. Scoate biscuitii pe o farfurie. Sunt mai gustosi calzi, pe masura ce se racesc devin mai crocanti si se servesc mai bine alaturi de un pahar cu lapte sau ceai.

POFTA BUNA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu