joi, 21 aprilie 2011

Pentru o masa festiva: Rulouri din muschi de porc in crusta dulce

Carnea de porc este preferata sotului meu, iar mie imi place pentru ca pot sa experimentez cu ea diferite retete ... intotdeauna totul iese extrem de gustos. Saptamana aceasta am incercat ceva mai desoebit, si am profitat de o bucata de muschi de porc proaspat, care mi-a inspirat aceste rulouri, perfecte pentru o masa festiva:

INGREDIENTE: 1 bucata mare de muschi de porc sau pulpa de porc, 1 bucata de sunca taraneasca afumata, cascaval, un pahar de visinata, 1/4 de pahar de miere, usturoi, sare, piper, boia de ardei dulce, cartofi, ulei de masline.


PASI DE URMAT:

1. Taie muschiul de porc in felii subtiri, pe lungime. Taie usturoiul si sunca felii subtiri.


2. Pe fiecare felie de carne pune 2 felii de sunca, felii de usturoi si o felie subtire de cascaval. Sunca are rolul de a inmuia carnea, astfel incat friptura sa nu iasa uscata.


3. Infasoara rulourile, leaga-le cu ata de bucatarie bine si condimenteaza-le cu sare, piper si boia.



4. Pune-le intr-o tava, in care ai pus 2-3 linguri de ulei de masline. Unge-le cu miere pe toate partile.


5. In tava adauga cartofii, bucati de sunca, jumatate de pahar de visinata turnata peste carne si umple tava cu apa, astfel incat sa acopere cartofii.


6. Pune tava in cuptorul incins, lasa-o la facut o ora jumatate. Din jumatate in jumatate de ora intoarce rulourile, la ultima intoarcere adauga restul de visinata.




POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu