vineri, 8 aprilie 2011

Gustare de primavara in lipie cu pastrama de pui si verdeata

Imi plac sandvisurile ... de fapt imi place sa combin cat mai multe gusturi, si pot sa spun ca il inteleg pe Joey din serialul Friends, a carui mancare preferata erau sandvisurile. Astazi am incercat ceva diferit, am lasat deoparte painea prajita si am optat pentru lipie. Astfel ca am construit o gustare delicioasa, proaspata, de primavara, care poate fi preparata in maxim 10 minute.


INGREDIENTE (pentru 2 persoane): 4 lipii (eu le prefer pe cele mai mici, dar sunt bune si cele mai mari), 1 cana de porumb fiert, 8 frunze de salata creata, praz, cascaval, 1 castravete, o jumatate de ardei rosu, 1 jumatate de pahar de iaurt, 1 bucata de pastrama de pui


PASI DE URMAT:
1. Pune lipia intr-o tigaie la incalzit. Nu pune in tigaie nimic, niciun fel de ulei. Lasa 30 de secunde pe o parte, apoi intoarce-o pe cealalata parte si pune pe ea cascavalul. Poti sa folosesti felii sau sa sai pe razatoare. Asteapta inca 30 de secunde pana ce cascavalul se inmoaie si se lipeste de lipie. Nu lasa mai mult, deoarece lipia se intareste. Adauga peste cascaval pastrama de pui taiata in felii lungi si subtiri.


2. Scoate lipia din tigaie si adauga restul de ingrediente, in cantitati mici, astfel incat sa poti rula lipia apoi.


3. Pentru dressing: taia castravetele in bucati mici, adauga-le in iaurt, alaturi de oregano. Pune in lipie frunzele de salata si adauga si dressingul.


4. Ruleaza lipiile usor, fara sa apesi tare pe ele, deoarece se crapa.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu