marți, 19 iunie 2012

Salata de paste cu ton si pesto din rucola

Probabil ca v-am obisnuit deja cu pasiunea mea pentru rucola, si de cand am descoperit ca iese un pesto delicios din ea, il folosesc foarte des ca dressing pentru salate. De data aceasta l-am combinat cu ton si paste.


INGREDIENTE (pentru 4 persoane): 7 oua fierte, 1 conserva de porumb dulce, 2 conserve de ton in ulei, 2 ardei grasi colorati, 1 caserola de rucola, 1 punga de paste (, recomandat este sa folositi paste mici, pentru o intrepatrundere perfecta de gusturi, eu am folosit farfalle, pot fi folosite si pennele sau fussili), 2 linguri de ulei de masline, sare, piper, miezul de la 5-6 nuci

Fierbe pastele cu putina sare si puitn ulei de masline. Imediat cum s-au fiert pune-le la scurs si toarna peste ele apa rece. Astfel nu se lipesc.


Taie cubulete mici ardeii. Separa albusurile de la ou de galbenusuri. Taie albusurile cuburi mici. Pune separat uleiul de la ton. Tonul farama-l. Adauga peste paste tonul, ardeiul, albusurile de ou si porumbul.


Pentru pesto: pune in robot galbenusurile de ou, uleiul de la ton, 2 linguri de ulei de masline, nucile si rucola. Amesteca bine. Adauga sare si piper dupa gust.


Adauga pesto-ul peste restul salatei si amesteca bine.



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu