luni, 11 iunie 2012

Reteta rapida: Prajitura cu cirese din faina integrala

Week-endul acesta am colindat Moldova, am fost in vizita la strabunica de la Vrancea, apoi la bunicii din Onesti si ne-am bucurat de o vreme calda si de un drum foarte putina golmerat. Pe langa gratarele care fac deja parte din traditia culinara a vizitelor la bunici, am savurat si fructele de sezon, capsuni si cirese. Capsunile, desi putine, au fost delicioase, direct dinc urtea buncii. Insa, ciresele, le-am luat de la cei aflati pe marginea drumului national, si ne-am cam pacalit, 75% dintre ele fiind viermanoase. Insa am reusit sa le folosesc intr-o prajiturica rapida pe care am facut-o chiar azi dimineata: 5 minute prepararea compozitiei si 45 de minute coptul.


Ingrediente: 200 g de unt, 2 oua, 2 pahare cu lapte, 2 cani de faina integrala neagra, 1 cana de zahar, 1 lingurita praf de copt, 1 castron de cirese fara samburi, 1 lingurita de esenta de rom, zahar pudra



Pune in robot faina, laptele, untul, zaharul, prafuld ecopt, ouale, esenta de rom si amesteca bine pana ce compozitia se omogenizeaza. Tapeteaza cu unt si gris sau pesmet o tava si puen amestecul in ea. Adauga ciresele. Baga tava la cuptorul incins in prealabil pentru 45 de minute.



Serveste prajtura acoperita cu zahar pudra. Este mai delicioasa rece.




Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu