joi, 22 martie 2012

Gasca in sos de mere cu mazare la cuptor

Carnea de gasca este foarte bogata in proteine si extrem de gustoasa. Am primit de la tara o gasca uriasa, si, am tinut-o ceva vreme in congelator pentru ca nu imi rasarea nicio idee in privinta modului ei de preparare. Am ales sa pregatesc din pulpe si piept o mazare la cuptor, fara prajeala si cu un accent dulce de la un sos de mere.


Ingrediente: pulpele, aripile si pieptul de la o gasca, 1 kg de mazare congelata, 4 mere dulci, 3 catei de usturoi, sare, piper, boia dulce, 2 rosii, 4 linguri de ulei de masline

Pune carnea de gasca intr-o tava. Amesteca in robot merele cu condimentele, cu rosiile si usturoiul si uleiul de masline.

Pune sosul de mere peste carnea de gasca si baga tava la cuptorul preincalzit timp de 60 de minute. Indeparteaza carnita de pe oase (este optional, eu prefer asa pentru ca este mai usor de mancat, mai ales pentru copii). Adauga apoi mazarea, 1 cana de apa si mai lasa 45 de minute.


Serveste cu castraveciori murati.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu