vineri, 16 martie 2012

Canelloni Quatro Formaggi

Multa vreme am preparat cu mare drag lasagna, imi place, insa iti ia destul de mult timp sa o prepari. de curand am descoperit in raft, langa lasagna si cutiile de canelloni. Si am realizat ca prepararea lor poate sa necesite mai putin timp, daca aleg o reteta usoara. Asa si a fost, umplutura s-a facut rapid, cu un amestec de mai multe feluri de branza, oua si smantana si la cuptor au stat 45 de minute.

INGREDIENTE: o cutie de canelloni, 200 g de sunca de curcan, de vita sau de pui, 1 conserva de porumb, 3 tipuri de branza - de care preferati (eu am folosit branza topita, branza de vaca si de oaie, puteti alege si cascaval sau mozarella), 3 linguri de parmezan, 3-4 catei de usturoi, 1 cana de smantana, 3 oua, 50 g de unt, 2 linguri de ulei de masline, 1 lingurita de oregano, 1 cana de apa


Pune in blender cele trei tipuri de branza, usturoiul, ouale, oregano si smantana si amesteca bine. Adauga peste amestec porumbul si sunca taiata cubulete mici. Amesteca bine.

Unge o tava cu unt. Aseaza canelloni vertical si umple-le, apoi aseaza-le usor, in pozitie orizontala in tava.

Decoreaza cu pasta de tomate. Toarna uleiul de masline si apa peste ele, presara si putin parmezan. Pune-le la cuptorul incins in prealabil 20 de minute pe o parte, 20 de minute pe cealalta parte.
Cand le-asi scos din cuptor presara iarasi parmezan. Serveste-le alaturi de o salata din rucola.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu