marți, 22 martie 2011

Un nou inceput!

Imi place sa gatesc ... imi plac combinatiile de gusturi si de arome, imi place sa construiesc in bucatarie felurite mancaruri care ar bulversa-o pe mama mea. Nu respect deloc retetele, chiar daca gatesc o mancare traditionala - precum fasolea cu ciolan afumat - sau o delicatesa chinezeasca cu legume, carne de porc si ananas.

In general, cand pofta de gatit ma indeamna spre bucatarie, deschid frigiderul si pe baza a ce gasesc acolo imi imaginez o reteta. Scot ingredientele si incep povestea.

Povestile fiecarei retete pe care am sa le inventez in bucatarie am sa le impart cu voi. Ies atat de delicioase intotdeauna incat imi este imposibil sa le las prada uitarii.

Bine ati venit in bucataria mea! Sper ca retetele mele sa va indemne sa gatiti, sa va bucurati de aromele unei mese indestulate si sanatoase, si sa uitati de fast-food!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu