luni, 28 martie 2011

Penne Orange Delight

Imi plac la nebunie pastele, mai ales combinate cu sosuri albe. Sosurile rosii sunt preferate de sotul meu. Saptamana trecuta mi-am facut propria placere si am gatit un sos pentru paste alb, pe care l-am asortat pennelor, pastele mele preferate.

Din pacate m-am grabit sa le fac si nu am apucat sa fac poze tuturor etapelor. Sper sa va ajute numai reteta.

Ingrediente: 1 ardei gras rosu sau portocaliu, 150 grame de unt, 1 felie de sunca taraneasca, 200 grame de sunca de curcan, 1 lingura de faina, 1 cana de de smantana, 1 ceasca de apa, 1 lingura de branza topita, sare, piper

Pasi de urmat:

1. Pune la topit intr-o tigaie untul si felii subtirele de sunca taraneasca. Cand sunca a devenit transparenta adauga sunca de curcan taiata felii inguste si lasa-o la rumenit.

2. Intre timp pune la fiert pennele in apa clocotita, in care ai adaugat un varf de cutit de sare si cateva picaturi de ulei de masline.

3. Adauga in tigaie ardeiul taiat cuburi, lasa-l 2 minute sa se caleasca, apoi adauga apa si lasa la fiert 10 minute. Cand apa s-a evaporat, adauga smantana si branza topita. Cand compozitia a dat in clocot, daca nu este indeajuns de groasa adauga si lingura de faina, amestecand continuu cu un tel, timp de 5 minute. Adauga sare si piper dupa gust.

4. Scoate pennele si scurge-le bine. Pune peste ele compozitia. Pe ntru ca sosul este usor dulce se asorteaza excelent cu felii de portocala. Poti stoarce zeama din felia de portocala peste ele.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu