vineri, 4 noiembrie 2011

Pui egiptean

Desi nu am fost tocmai incantata de mancarea traditionala din Egipt, am ramas cu mici detalii care mi-au incantat papilele gustative. Unul dintre preparate a fost kebabul de miel - pe care il voi prepara cat de curand, iar altul puiul condimentat. Am cautat destula vreme reteta, nu am gasit-o, asa ca am inventat-o. Bineinteles ca a iesit minunata, poate chiar mai buna decat acolo, pentru ca am folosit ingrediente mai romanesti.


INGREDIENTE (pentru 2 persoane): 1 piept de pui, 1 ardei rosu, 1 ardei galben, 1 rosie, 1 jumatate de ceapa alba, 4-5 catei de usturoi, 1 praz, curry, ghimbir, scortisoara, piper alb, chimen, chilli, sare, ulei de masline, chutney de mango (poti folosi 2 linguri de bulion cu o lingura de zahar si una de miere, amestecate bine).



Amesteca bine condimentele, taie cubulete toate ingredientele.


Pune condimentele in 2 linguri de ulei de masline, bine incins si lasa-le sa se prajeasca 1 minut. Adauga apoi puiul, cand aceste s-a albit, adauga si legumele. Cand legumele s-au inmuiat, adauga chutneyul sau bulionul si amsteca bine 10 minute. Legumele nu trebuie sa fie fierte complet.



Serveste alaturi de cus-cus sau orez.

Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu