joi, 17 noiembrie 2011

Reteta de post: orez cu zucchini

Va spun, de gatit am gatit in ultima vreme, insa nu am avut timp fizic sa si urc retetele pe blog. Pentru ca ma intrat in postul Craciunului, am gasit printre retele care asteapta sa fie postate aceasta reteta de orez cu zucchini. Eu am folosit unt in reteta, insa il puteti inlocui fara nicio problema cu ulei de masline sau de floarea-soarelui. Reteta este delicioasa pentru ca zucchini este dulce, se combine bine cu orezul si cu ardeiul gras.

INGREDIENTE (pentru 4 persoane): 200 g de orez cu bob lung, 1 zucchini, 1 ceapa alba, 1 ardei gras rosu, 200 g de unt sau 3-4 linguri de ulei, sare, piper


Toaca ardeiul si zucchini cubulete. Ceapa marunt.

Pune ceapa la calit in uleiul cat mai incins. Cane ceapa a devenit transparenta, adauga zucchini, apoi ardeiul, amestecand mereu. Cand ardeiul s-a inmuiat, adauga orezul, si lasa-l si pe el sa se caleasca 3-4 minute alaturi de legume.

Adauga apoi apa, cat sa acopere toata compozitia si lasa orezul sa fiarba. Timpul de fierbere si cantitatea de apa depinde de orez, ar trebui ca pe cutia sau punga lui sa gasesti instructiunile.

Este mai gustos la temperatura camerei.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu