duminică, 16 octombrie 2011

Ciorbita de rosii si curcan

La un moment dat, oricat de usor ar fi de gatit, oricine se plictiseste de pui. Asta s-a intamplat si in cazul meu, asa ca uneori prefer sa il inlocuiesc cu alt tip de carne. De data asta, am incercat curcanul pentru o ciorba de rosii. Bineinteles ca a iesit mult mai gustoasa.

INGREDIENTE: tacamuri de curcan, 1 kg de rosii (eu am avut rosii cherry de la socrul meu din gradina, am primit foarte multe, asa ca le-am pus in pungi si le-am congelat, sa le folosesc si mai tarziu - nu isi pierd deloc din proprietati), 1 ceapa, 2 morcovi, 1 ardei gras, sare

Pune tacamurile de curcan la fiert. Cand s-au fiert scoate-le si lasa-le la racit, apoi scoate carnita de pe oase.

In apa in care ai fiert tacamurile de curcan pune la fiert si legumele, si rosiile. Lasa-le sa se fiarba bine. Scoate-le apoi si pune-le in robot, sa le faci o pasta. Mie nu imi place sa arunc nimic, asa ca am preferat sa procedez asa, atat pentru gust cat si pentru aportul vitaminic.

Pasta obtinuta o pui inapoi in oala, si amesteci incet. Adaugi si carnita, lasi sa dea din nou in fiert, apoi pui putin patrunjel si este gata!


POFTA BUNA!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu