luni, 20 august 2012

Prajitura din orez cu banane (peste 10 luni)

Bebelusa mea iubeste bananele, ar manca 2-3 pe zi daca ar fi dupa ea. Asa ca am profitat de aceasta noua obsesie a ei si i-am facut o prajiturica cu foarte putin zahar (am folosit de fapt niste biscuiti cu unt), care sa inglobeze si oaresce minerale si vitamine, dar si gustul delicios al bananei. Rezultatul a fost neasteptat de gustos, fiind o prajitura delicioasa pentru intreaga familie, nu numai pentru ea. Mananca singurica cate o bucata maricica.

INGREDIENTE: 1 punga de 100g de orez prefiert (din acela care se fierbe in pungute separate puse in apa), 4 linguri de gem de piersici sau de caise (i l-am facut chiar eu, fara zahar), 4 biscuiti cu unt, 2 oua, 1 ceasca de lapte, 1 varf de lingurita de scortisoara

Fierbe mai intai orezul, insa nu de tot. Pana ce simti ca boabele se sfarama mai usor.

Unge o tava mica sau capacul unui vas termorezistent cu unt, apoi presara peste el un biscuite pisat.

Pune in robot ouale, 3 linguri de gem de piersici, laptele, scortisoara si cei 3 biscuiti cu unt si amesteca bine, pana ce compozitia devine compacta.

Amesteca orezul cu aceasta compozitie si pune jumatate din el in tava.

Pune apoi o banana taiata in jumatati pe toata suprafata tavii.

Adauga si restul de orez si orneaza cu gem.

Baga tava la cuptorul incins in prealabil la 220 de grade Celsius pentru 15 minute.

Se serveste rece.


Pofta buna, mamici, tatici si pitici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu