miercuri, 24 august 2011

Ardei umpluti cu orez si carne de curcan

Ardeii umpluti sunt o mancarica clasica din bucataria romaneasca, daca ne referim strict la compozitia traditionala a acestora: orez si carne de porc. Eu insa m-am cam saturat de carnea de porc - care este preferata sotului meu - si am incercat o reteta de ardei umpluti cu mai putin colesterol: carne de curcan si orez. Este o mancarica minunata pentru toata familia, si pentru cei mici si pentru cei mari.

INGREDIENTE: 1 pahar de orez (pune-l in apa in prealabil, pentru a-l curata bine de impuritati), 7-8 ardei grasi, 1 ceapa mare, carne de curcan fiarta (poti folosi piept sau pulpe - eu prefer pulpele pentru ca sunt mai gustoase), 1 conserva de rosii decojite, 2 morcovi, ulei, sare, piper

Dupa ce ai fiert carnea de curcan da-o prin robot pana ce se marunteste bine. Pastreaza supa de la carne.

Pune in robot la tocat ceapa si morcovul. Apoi pune-le la calit intr-o lingura de ulei de masline bine incins. Adauga dupa un minut si orezul. Amesteca bine timp de 2 minute. Ia tigaia de pe foc si las-o la racit.


Pune peste amestecul de orez, ceapa si morcovi, bulionul, sare, piper si carnea de curcan si amesteca bine. De preferat este sa amesteci cu mana.

Umple ardeii curatati in prealabil cu amestecul de carne si orez. Pune capacelele ardeilor si aseaza-i in oala. Daca sunt prea putini, pune pe langa ei rosii pentru a-i sustine. Acopera oala cu supa de la carnea de curcan, pana la nivelul capacelor ardeilor. Lasa la fiert o ora.

Serveste ardeii umpluti simpli sau cu iaurt.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu