marți, 22 martie 2016

Supă cremă de conopidă


Ingrediente pentru supă crema de conopidă:

500 g de conopidă congelată, 2 cartofi, 1 ceapă, 1 morcov, sare după gust

Supa cremă de conopidă este exact ce îmi doresc când lenea mea este depăşită puţin de foame şi mă apropii de plită să gătesc ceva rapid. Aşa că pun rapid la fiert o pungă de conopidă congelată, 2 cartofi, un morcov, 1 ceapă şi puţină sare. Le las pe toate să fiarbă bine, bine, scot ceapa, apoi le pasez cu robotul. Dacă nu ţin post adaug şi câteva felii de bacon pe grătar şi o linguriţă de smântână la porţia mea.


Îmi place supa cremă de conopidă mai ales pentru gustul conopidei, care este dens şi puternic. Şi, desigur, apreciez supele care se prepară atât de uşor, cu un gust pe măsură. Poftă bună!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu