miercuri, 27 iulie 2011

Salata de fasole verde cu pui

Am descoperit in frigider o punga uriasa cu fasole verde de la parintii mei, fasole gustoasa crescuta organic. Nu suntem fani, insa am ramas putin pe ganduri: oare nu am putea sa devenim? Asa ca am decis sa inventez cateva retete cu fasole verde care sa ne transforme in fani ai acestei legume pline de vitamine.

Zis si facut. O prima reteta este salata de fasole verde cu pui, care este foarte simplu de facut si fooooarte delicioasa. Fasolea verde este dulce, si asortata cu castraveti murati si maioneza, capata veleitati de vedeta.

INGREDIENTE: piept de pui fiert, fasole verde fiarta, castraveti murati, porumb, 3 oua fierte, 2 oua crude, mustar dulce


Prepararea salatei este foarte simpla. Pune fasolea, puiul, porumbul, albusurile de oua intr-un castron, catravetii murati taiati rondele si amesteca bine. Prepara maioneza din cele trei galbenusuri fierte si 2 galbenusuri crude, adaugand si 2 lingurite de mustar dulce. Amesteca bine maioneza cu ingredientele salatei. Serveste-o ornata cu masline.


POFTA BUNA!



Un comentariu: