luni, 25 iulie 2011

Rapid si delicios: rondele de omleta cu ton

Gata! Partea cea mai grea dupa nastere a trecut asa ca am inceput cu mare drag sa gatesc. Cu sinceritate spun ca abia asteptam sa incep iar inventiile in bucatarie. Sambata dimineata m-am trezit cu mare chef, si dupa ce a papat Ilinca, am inceput sa pregatesc un mic dejun pentru noi. A durat numai 15 minute sa il prepar si sotul meu a fost foarte incantat.
Am pregatit o omleta cu ton, pentru ca de cand am nascut am o preferinta aparte pentru ton.

INGREDIENTE (pentru doua persoane): o conserva de ton in suc propriu, 2 ardei grasi, cateva masline, 3 oua


Bate ouale bine si adauga tonul in ouale batute, amestecand bine timp de 2-3 minute.


Taie ardeii rondele si pune-i in tigaie, in doua linguri de ulei de masline bine incins. Pune in rondele de ardei cate 2 linguri de ou batut cu ton. Prajeste bine si pe o parte si pe alta.






Rondelele de omleta cu ton se asocieaza la gust foarte bine cu masline.

POFTA BUNA!





2 comentarii:

  1. ce pofta mi-ati facut, chiar voi face cat de curand sa gust, nu e neaparat cu ton nu-i asa? poate fi si altceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti incerca sa combini omleta cu orice. Eu am mai incercat cu bucati mici de somon.

    RăspundețiȘtergere