duminică, 14 februarie 2016

Tort fara coacere

Ieri, pe cand eram la cumparaturi, mi-am dat seama ca se apropie Sfantul Valentin si nu am planuit nimic. Si, pe cand fiica mea imi tot canta in ureche ca maine e ziua indragostitilor, am decis sa fac un tort fara coacere. Nu de alta, dar asa o pot implica si pe ea mai usor in prepararea lui, si chiar nu prea imi "ardea", nici la propriu si la figurat de a coace ceva. Asa ca am cumparat niste capsuni, 1 borcan de crema de ciocolata cu alune, 1 pachet de unt si un pachet de piscoturi. Rezultatul l-am savurat azi dimineata: un tort fara coacere, care mi-a luat numai 15 minute sa-l asamblez si a stat peste noapte la frigider. Din pacate, nu am facut poze procesului, pentru ca nu ma gandeam ca o sa am cu ce ma lauda. Insa, se pare ca ca rezultatul merita postarea aceasta.

Ingrediente pentru tort fara coacere:

1 borcan de crema de ciocolata cu alune (Nutella este cea mai buna), 1 pachet de unt la temperatura camerei, vreo 30 de piscoturi, 200 ml de lapte, 150 g de miez de nuca, 2 banane, 2 linguri de zahar, 4-5 capsuni maricele, 50 g de zahar pudra, 1 esenta de vanilie



Cum prepari tort fara coacere?

Mai simplu de atat nu se poate. Taie bananele in feliute. Pune intr-un castron piscoturile faramate cu mana. Pune peste ele lapte, putin cate putin, pana ce devin un aluat elastic, amestecand mereu cu mainile. Adauga si ceva esenta de vanilie. Intr-o forma detasabila pune un prim strat de aluat din piscoturi. Apoi pune un strat din banane. Peste ele pune Nutella. Amesteca in robot miezul de nuca cu 3/4 din pachetul de unt si 2 linguri de zahar. Crema astfel obtinuta intinde-o peste stratul de Nutella. Tot in robot amesteca capsunile, cu untul ramas si zaharul pudra pentru a face glazura. Intinde-o peste tort. Baga tortul fara coacere la frigider peste noapte si serveste-l a doua cu muuuulta pofta.

Un comentariu: