vineri, 2 august 2013

Pizza rapida (20 min.)

Fiica mea a capatat o obsesie pentru pizza - nu, nu cea de mancare, cea pe care o facem din plastilina. Astazi insa am decis ca este timpul sa facem o pizza reala, pe care sa o putem manca. Si cum un copil nu are rabdare sa framantam un aluat de pizza si sa il lasam la crescut, am incercat sa fac un aluat din ou si cascaval. Incercarea a fost reusita, ne-am distrat amandoua si pizza a iesit delicioasa - chiar acum micuta bucatareasa infuleca bucatile de pizza cu pofta.
 
Ingrediente pentru o pizza de 1 persoana: 3 oua, 400 g de cascaval, 100 g de telemea de vaca sau oaie, 1 lingurita de praf de usturoi, 1 rosie, 1 ardei, 100 g de sunca de curcan, 100 g de masline, sare
 
Incinge cuptorul. Bate bine ouale, adauga peste ele 200 g de cascaval razuit si 100 g de telemea razuita, amesteca bine din nou, adauga praful de usturoi si putina sare. Unge o tava mica cu unt - eu am folosit un capac de la un vas termorezistent. Pune "blatul" de pizza la cuptor pentru 10 minute.
 
Intre timp taie toppingurile. Eu le tai la aceeasi marime pe toate, le pun intr-un castron, si apoi le amestec bine. Ca sa le pot pune direct amestecate pe blat, sa nu le iau pe rand. Scoate blatul din cuptor, pune toppingurile preferate, razuieste pe deasupra cascaval sau mozzarella si baga din nou tava la cuptor pentru 10 minute.



 
Pofta buna!

 

Un comentariu: